.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مخابرات گیلان به مشترکین همراه اول

رئیس روابط عمومی مخابرات گیلان ازمشترکین تلفن همراه اول این استان خواست فریب افراد سودجو که با برقراری تماس‌های تلفنی پیشنهاداتی را مبنی بر خرید سیم کارتهای مشابه را مطرح می‌کنند، نخورند.

نادر صالح در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت، با تکذیب ادعای و ابستگی افراد سودجو با شرکت مخابرات گیلان، اظهار داشت: این گونه افراد با خریداری سیم کارت‌های مشابه مشترکین تلفن همراه اول استان به قیمت دولتی، آن را به چند برابر قیمت می‌فروشند.

وی به مشترکین تلفن همراه اول گیلان توصیه کرد در صورت برقراری تماس تلفنی این گونه افراد، بلافاصله شکایات خود را مراجع قانونی خود را به مراجع قانونی اعم ازدستگاه قضایی، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی منعکس تا رسیدگی و برخورد قانونی صورت گیرد.

صالح در پایان بار دیگر با تصریح بر اینکه مخابرات مسئولیت ادعا و فریب این گونه افراد را نمی‌پذیرد، تصریح کرد: مخابرات گیلان با این افراد سودجو نیزبرخورد قانونی خواهد کرد.

گفتنی است این گونه افراد سودجو با برقراری تماس تلفنی با اشاره به وجود شماره مشابه آنان از مشترکین می‌خواهند آدرس و شماره تلفن خود را ارائه تا با پیک برای آنان سیم کارت ارسال نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.